tisdag 28 december 2010

200 kronors sedeln på väg

Nu ska vi få en dubbelhundring i Sverige. Är det bra eller dåligt? Vad ska det vara bra för? Hur som helst så kommer den och vem som ska få äran att bli tecknad på den vet vi inte än. Aftonbladet har några st som man kunde kryssa för vem man ville. Vem av dom vill du se på sedeln?



Jag hoppas inte att det blir statsministern iaf. Jag vill inte Fredrik Reinfeldt i min plånbok. Han har redan orsakat att det inte blir så mycket kvar i den så han vill jag slippa och se de gånger jag använder mina pengar! Jag vill ha någon som gjort mycet positivt för Sverige och vem passar inte bättre än Astrid Lindgren?! Hon har varit en förebild både för unga och gamla. Jag hoppas det blir hon!
Ställningen just nu



Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...