onsdag 29 december 2010

Morden i midsomer

Snart har denna dagen med gått. Tycker det är skrämmande att tiden går så fort. När man var barn så tyckte jag att tiden var långsam. Det tog evigheter innan man fick sina julklappar eller slutade skolan innan loven. Idag så hinner barnen inte börja förrän det är dags att de ska ha lov! T.o. barnen sa dagen innan jul att de tyckte att tiden hade gått fort.

I morgon ska vi till Kalmar och handla hem till nyår. Jag är inte sugen på den traditionella maten som man brukar ha. Julmaten. Jag funderar på kycklings gryta med ris.

Jag har varit lite duktig idag faktiskt. Jag har skrivit tre recensioner över nätet och här hemma har jag vikt 4 maskiner ren tvätt. Jag har t.o.m lagt in kläderna i skåpet!

Nu ska jag se morden i midsomer. Jag önskar er alla en fin kväll!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...