onsdag 29 december 2010

Otrogen

Otrohet är nog det värsta jag vet. Har man ett förhållande och träffar en annan så gör för 17 slut med den du är tillsammans med först. Att det ska vara så svårt?!

Jag läste om en kille i USA att han misstänkte att hans fru var otrogen. Han ville ha bevis på att hon var otrogen så han kom på hennes lösenord till mailen och fick sina bevis där. Det hela slutar med att kvinnan begär skillsmässa och sedan stämmer hon mannen för intrång på privatlivet.

??????????????????

Nej det är inte tillåtet att gå in på någon annans mail men det är enligt mig inte heller tillåtet att sära på benen för en annan karl heller om man är gift! Ursäkta ordvalet men jag blir så förbannad på sådant folk. Kvinnor tillika. Sådana som hon gör att vi kvinnor får dåligt rykte för tusan.

Jag tror inte hon kommer så långt med det och det ska hon inte heller. Nej jag tar inte hans parti o tycker att det han har gjort är OK, men jag kan förstå honom. Men inte henne!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...