söndag 19 december 2010

Vattenkoppor

Nu är det kväll och jag ska snart lägga mig.  Vi får väl se hur morgondagen blir. Jag tror nämligen att min minsting har vattenkoppor. Det ser så ut iaf. De andra barnen hade vattenkoppor för 3 år sedan och det var ingen rolig sommar kan jag säga. De avlöste varandra och jag var hemma för vård av sjukt barn i nästan 3 månader. Så de övriga 6 barnen har iaf haft vattenkoppor så jag behöver inte vara rädd för en invasion denna gång;-)

Nu ska jag våldta min kudde och vira in mig i täcket. God natt o sov gott!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , Intressant?

Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...