fredag 28 januari 2011

En lång dag går mot sitt slut

Vilken lååååååååång dag det har varit. Den verkar ju aldrig ta slut. I alla fall så känns det så. Ska upp och ta en dusch o sen blir det sängen.

Lite har det hänt idag ändå. Jag, Fredrik och de två små åkte till skolan och såg Beatrice och hennes två kompisar uppträda i dans. De var så duktiga. Sen åkte vi upp till pappa en sväng och fikade. Sen har vi hänt så mycket emr, men det räcker för mig ;-) Jag är helt slut ;-)

Hoppas ni haft en fin dag. Önskar er en fin kväll!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! ibland får man såna dagar, hoppas du sovit gott.

    Kul och se när barnen uppträder, man är ju så stolt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Igår var det både en härlig och en mindre behaglig dag... fick lite ont efter cellproverna, vilket förvånade mig...

    Ha en fin helg!

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...