lördag 15 januari 2011

Grattis Frederik och Mary till underverken


Foto: KELD NAVNTOFT/afp
Så söta de är! Jag tittade på tv i går och såg en filmsnutt på de små underverken. Jag har själv tvillingar o jag kommer ihåg hur stolt jag var när jag gick där med mina två små juveler. Bebisar är det bästa som finns. Många säger att bebisar ser fula ut. Jag kan inte förstå det. Bebisar är det vackraste som finns. Tänk så mycket som dessa små varelser skänker. De är helt underbara!

Jag säger Grattis till Frederik och Mary.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...