tisdag 25 januari 2011

Grovt övergrepp på flicka

Våldtäkt mot barn, grovt sexuellt utnyttjande av underårig och sexuella övergrepp mot barn. Det är grova ord. En familj i Stockholm är misstänkta för just det på kvinnans dotter. Enligt nyheterna så ska övergreppen ha hållt på i sju år. Det är mammans dotter och hon var med i det hela. När hon var barn så fick hon som belöning efter övergreppen se på Simsons på tv.

Denna mamma kan inte vara klok i huvudet rent ut sagt. Mannen ska vi inte ens tala om men mamman! Hur kan hon medverka i något sådant här? Det är ju sjukt!!! Nu menar jag inte att det inte är sjukt när en vuxen man utför övergrepp på barn för det är det, men jag som mamma själv försöker sätta mig in i situationen om hur denna mamma tänkte och jag kan inte förstå.

Det är skrämmande värld vi lever i egentligen.

Nu vet man inte hur mycket som stämmer eller inte stämmer, så man hoppas att det ska vara fel i texten någonstans och inte fel på de utpekade brottslingarna.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Minst sagt skrämmande!!! Man fattar inte, och tur är väl det , kanske.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så är det inte fel.. Hur mycket man än önskade det.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...