fredag 14 januari 2011

Huvudvärk

Jag vaknade i morse och var så trött. Jag bara längtade till kvällen skulle komma så jag kunde gå o lägga mig igen. För i morgon kan jag sova så länge jag vill. Bara för det vaknar jag väl tidigt i morgon. Brukar alltid vara så.

Vi började iaf morgonen med att lämna barnen till skola och dagis, sen när vi kom hem så gick vi en långpromenad. Det var rätt så skönt faktiskt att vandra i den friska luften men det var kallt. När vi kom hem så åt vi frukost och på förmiddagen kom min svärmor hit och tog en fika.

Har inte gjort så mycket här hemma idag. Jag har städat av hallen vilket alltid behövs då vi är många som vandrar där igenom och jaghar vikt lite tvätt. Sitter och funderar på om jag ska lägga mig o sova. Känner mig inte riktigt på topp. Jag har huvudvärk och jag har tagit två alvedon. Det är sällan jag tar sådana tabletter men när jag gör det då är jag behov av det. Sitter med en kopp kaffe och inte ens det smakar. Då är det något som inte stämmer ;-)

Min tvillingflicka sover över hos en kompis och de två stora är i väg på sitt. Nu har vi bara tre barn hemma och det känns konstigt. Det ska bli lite ostbågar och chips nu, men sen nattar jag nog min kudde.

Vad ska ni göra i kväll då? Jag hoppas ni får en fin och mysig kväll iaf. Kram på er!
Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...