onsdag 19 januari 2011

Jag har fått en utmaning

Jag har fått en rolig utmaning av Anna. Man ska fota där man brukar sitta när man sitter vid sin dator. En rolig idé faktiskt. Visst är det roligt o veta lite om vart den som skriver bloggen vart den sitter och gör det?

Tack Anna. Naturligtvis så antar jag utmaningen.

Jag brukar sitta i mitt vardagsrum. Eller brukar ska jag kanske inte skriva. Jag sitter alltid där. Jag brukar sitta där när barnen ser barnprogram. Jag har full koll på barnen medan jag gör mitt. Perfekt. Här kommer en bild på min gosiga fåtölj.


Nu ska man utmana andra att visa sina platser. 
Jag utmanar Flerbarnslivet - Tiobarnsmamman - MIB  och WTFDC

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

4 kommentarer:

  1. De ser skönt ut och bra och kunna ha uppsikt över barnen, då är ju du alltid med dom.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket ;)
    Kramiz och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Hej vilken härlig utmaning. Det ska jag fixa så småningom. Stor kram från Mib.
    Och vilket perfekt ställe du sitter på och så bra med koll och skön fåtölj.
    Jag är riktigt avis måste jag säga.... ;-)

    SvaraRadera
  4. Nu är den tagen :)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...