tisdag 11 januari 2011

Min snutt

Ajajajaj. Ja jag ska börja dagens enda blogginlägg med att gnälla. Jag har ont i ryggen och runt skulderbladen och upp i nacken. Jag ska ta en varm dusch o se om musklerna kan mjukas upp lite.

I morse vaknade jag trött som attans. Min minsting ville inte till dagis utan han ville vara hemma hos mamma. Nu har ju barnen varit hemma i 18 dagar och första dagen som de är på dagis så är jag borta hela dagen, men pappa var ju hemma, men han saknade mamma.

Han fick en flaska välling och sen satt vi o gosade lite, sen ville han på dagis en stund. Jag lovade att jag skulle hämta honom o då gick det bra. Vilken snutt va?!

Idag har jag inte gjort så mycket ärligt talat. På grund av min onda rygg. Jag tror att det är gårdagen som är orsaken till det hela. Det är jobbigt att sitta i ett baksäte sammanlagt 8 timmar på en dag.

Jag har inte hunnit läsa några blogginlägg idag heller men jag tar igen det i morgon. Ha en fin kväll mina vänner!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Ont i ryggen är inte roligt :(
    Hoppas det känns bättre imorgon.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt att få snosa på en liten snutt!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...