tisdag 4 januari 2011

Spjuver till flicka

Jag sitter här hemma med bara fyra barn.- Det är tomt efter de andra. Jag har iaf passat på att plocka undan lite från deras rum lite. Idag har vi tagit det allmänt lugnt. Jag har varit hos pappa en stund. Beatrice ville följa med så jag passade på att umgås med henne på vägen dit och på vägen hem vilket uppskattades av både henne o mig.

Beatrice är en lite spjuver. I går hade hon klätt ut Pontus till luciatärna. Han var jätteglad och tyckte det var roligt. Han skrattade hela tiden, tills jag skulle fota dom. Då helt plötsligt så blev han allvarlig igen. Behöver jag säga att direkt efter sprang han skrattande i väg.


De fick vars en randig klubba innan och det hade barnen roligt åt. Tänk att så lite ska roa ett barn. Iaf så märkte ju Beatrice att klubban färgade av sig så hennes tunga var ju både grön och blå.

Hon var nog glad över att få räcka tunga med :-)

Jag missade halva The Mentalist. Jag såg halva men det var ju inte samma sak. Nu går Navy CIS. Så jag ser det i stället. Just nu är det reklam. Vad skulle man gjort utan denna reklam?

Ha en fin kväll och sköt om er!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...