lördag 15 januari 2011

Undersökningen är klar

Jag hade en undersökning i veckan där jag frågade vart mina besökare kom ifrån. Undersökningen är avslutad och jag fick svar.


Rätt så roligt med dom här undersökningarna för man lär ju känna sina läsare lite bättre. Lite nöje får man ju ha ;-) Ta gärna en titt på den nya undersökningen och klicka gärna dit ett svar.

Idag har vi sorterat bort leksaker till förbannelse tycker jag. Att barnen hade leksaker det visste jag men jag insåg nog inte hur mycket det var. Det är iofs inte så konstigt heller. Med 7 barn så blir det ju en del. De stora leker ju inte med leksaker men det som var helt efter dom det behöll man ju. Jag har ändå sorterat bort en gång innan jul men det blev en omgång idag med.

Jag har tvättat en maskin tvätt o jag har två maskiner som ska vikas. Ja inte maskinerna men tvätten ;-) Vi såg på stjärnorna på slottet nu i kväll. Ulf Brunnberg stod i centrum idag. Det var intressant o se faktiskt. Man lär sig mer om personen i fråga i det programmet, men det är väl det som är tänkt från början skulle jag kunna tro. Logiskt tänkt ;-)

Ni får ha en fortsatt fin kväll. Själv ska jag surfa runt o läsa lite bloggar. Ha det gott!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Jag hittar bloggar via kommentarer o följare i andra bloggar. Brukar lägga upp som favorit o följa under en tid för att se om den "passar" mig. Märkt att jag har en tendens att gilla samma slags bloggar, absolut inte mode, ego, "vad vi åt idag" bloggar. Tycker om att läsa o ta del av andras tankar o funderingar.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...