måndag 28 februari 2011

Christer Pettersson skyldig till mordet på Olof Palme?

Lisbeth Palme Pekade ut mördaren, men var det rätt man? Hon pekade ut Christer Pettersson. Jag vet inte om det var rätt man. Hade han verkligen klarat av den press som måste ha blivit efter Palme blev skjuten? Jag tror inte det. Men man vet ju naturligtvis aldrig. För att mörda någon måste man väl ha ett starkt psyke? Hade Pettersson det? Vad skulle han vinna på att mörda Palme?

Jag tror att det är en högre uppsatt person som skulle ha mer att vinna på att Palme kom bort. Det är vad jag tror. Christer Pettersson tror jag faktiskt är oskyldig. Som det ser ut idag iaf. Under utredningens gång så hittade de en jacka som tillhörde Pettersson. På den fanns det lite blod men mängden blod var för lite för att kunna analyseras. Det blodet kan lika gärna vara hans eget som Palmes. DNA tekniken går framåt och kanske kommer den dagen då mängden blod som fanns på jackan räcker för att analysera. Man kan bara hoppas på det för visst hade det varit skönt och få veta vem som mördade vår statsminister?

Bilder

Mer om Palme i Svd - GP - expressen

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...