måndag 14 februari 2011

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Idag är det nog det tråkigaste temat jag någonsin har skrivit om. Det är alltså dags för nr 10  i 30 dagars temat. Det handlar om vad jag hade på mig idag. Jag är inte den typen av människa som fotar mig med dagens outfit och sedan lägger ut på bloggen, men jag ska kompromissa lite. Jag tog ett foto på kläderna som jag hade på mig idag. Inget jättestilat men ändå. Det är inte ens snyggt fotat men det syns vad det är för något.


Jeansen köpte jag på Ellos för något år sedan. Linnet är inhandlat hos Yvas här i Borgholm. Den blå jacka eller tröja (vad man nu kallar det för) har jag handlat på Bubbleroom. Den är en av de mysigaste plagg jag har faktiskt. Den är så skön att ha på sig.

Så går jag klädd på dagen. När jag ahr kommit hem från skola och dagis och inte ska ut någonstans igen innan morgondagen så åker mysbyxorna på.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Intressant?
Valresultatet.se Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...