torsdag 3 februari 2011

Flygsnackare

Vet ni vad flygsnackare är? Jo det är sådana man kan reta sig på när man vill sitta i lugn och ro på flygplanet. Finns det något värre än att ha en sådan bredvid sig när man bara vill ha lugn och ro? Jag har flygit några gånger och jag är flygrädd ärligt talat. När vi flög till Umeå jag och sambon så gick det bra. Även från Umeå och hem. När vi flög till Spanien några år senare så gick det bra. Jag passade på att sätta mig längst in så jag kunde se ut. För hur flygrätt jag än är så måste jag ha full koll på vart jag är någonstans. Om det än är uppe i liften. Sambon hade jag på min vänstra sida och bredvid honom satt en annan karl. Det var ok den resan, men när vi skulle hem! Herregud. Allt fungerade bra tills vi skulle landa. Jag började må dåligt. Ångest fick jag och sambon försökte prata med mig men jag kunde inte svara honom. Man hörde folk runtomkring som satt och pratade på och jag hade önskat att jag kunde skrika åt dom att vara tysta!

Jag är den sortens människa överhuvudtaget som gärna är tyst under resans gång,. Jag tycker det är skönt att försöka koppla av i lugnet. Visst kan jag prata lite med grannen som sitter intill mig men jag föredrar tystnad. Min värsta mardröm är att få någon bredvid mig som pratar på så mycket så att man kan tro att den tror att man får betalt för att prata.


Intressant? 
Valresultatet.se Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...