tisdag 15 februari 2011

Nackenchock

Nakenchock med Carina Berg. Det låter något det. Det var på gaygalan läste jag. Jag visste inte ens om att det var någon gaygala. Gick det på tv eller? När jag läser som sådant här så tänker jag tillbaka på Lill Lindfors i melodifestivalen när hon stod i bara underkläderna. Att chocka publiken går alltid hem och det minns man alltid. Ett bra drag av Lill och Carina. De båda snodde showen :-D

Det hade varit roligt o vara på plats och se en sådan gala. Det måste vara mycket humor på plats och man hade nog kommit ihåg den kvällen väldigt länge.

Idag ska jag fixa med min tvätt. Har blivit lite back nu när jag har varit dålig. Det är kallt ute så det blir att bli inne. Iaf tills barnen ska hämtas. Vad ska ni göra idag då?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Intressant?
Valresultatet.se Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...