måndag 28 februari 2011

Natti nattikramar

Det är kväll och jag ska natta min kudde. Det märks att man har återgått till vardagen och att man fick sovmorgon de andra dagarna i veckan som gick. Stéphanie kom hem redan på förmiddagen från skolan. Hon hade ont i huvudet och mådde allmänt dålig. Nu var det hennes tur. De andra har ju legat i veckan som gick.

Vi åkte upp en sväng till pappa med idag o sen for vi och handlade. Tiden har gått fort idag tycker jag ändå. Men nu är denna Nilsson trött så jag säger god natt och sov gott!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Läste din artikel om amning och såg att du skrivit att det är förbjudet att amma på vissa ställen, det hade jag ingen aning om! :O Vill du räkna upp de ställena du vet om?

    7 barn... Oj. Nog för att jag drömmer om en stor familj men då slutar det vid 4-5 barn. Ni måste ha fullt upp! Hittade till din blogg via fixadinblogg forumet och kommer garanterat följa dig och din stora familj :D

    SvaraRadera
  2. Hej :-)
    Jag har läst i tidningar att olika restauranger har förbjudit amning på grund av de andra gästerna. Jag kommer tyvärr inte ihåg just nu vart det var. Sen när jag har suttit på fik i Skåne så har någon blivit tillsagda att inte amma. Eller vända sig bort från övriga gäster.

    Det är ett tag sedan nu och jag har inte råkat ut för det själv på senare år.

    Ja vi har fullt upp men ibland är jag lat och tar det lugnt. Jag får fullt upp dagen efter då bara :-)
    Du är välkommen tillbaka :-D

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...