måndag 28 februari 2011

Rest in peace

Jag skulle ha gått och lagt mig. Jag vet, men jag kan inte sluta att tänka på en ung kille som gick bort rent för tidigt. Jag tänker på hans familj som bestod av fru och barn. Det är hemskt och jag finner inga ord på vad jag ska säga egentligen. Vi fick höra igår att det hade hänt en tragisk händelse. Ett dödsfall på en ung kille.

Jag kände inte killen personligen. Jag visste vem han var bara och vi brukade pratas vid när jag var inne i affären och handlade. Inget märkvärdigt prat utan det var mest om det man handlade eller om tänkbara råd som man kunde köpa till barnen. Han var alltid så snäll och vänlig och framförallt ärlig. Han sa som det var fast varan som han gav ett råd om kostade mindre än den man höll i.

Han blev bara 36 år gammal och det är ingen ålder. Hans bortgång får en att verkligen tänka till och försöka ta tillvara på det som är viktigast i livet. Som sagt. Jag kände honom inte personligen men han detta berör ändå. Stackars familj som står ensamma kvar. De har vänner och släktingar så de står inte ensamma på det sättet men deras livskamrat är borta.

R.I.P Fredrik. Vila i frid. Må änglarna sjunga för dig och vaka över din familj!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Ja så sorgligt. Förstår att du blir berörd. Det blir man. Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...