söndag 13 februari 2011

Struntprat om Camilla Läckberg

Morgonen började bra. Den började med en sur Hampus :-)

Han frågade om han fick spela på datorn och jag sa nej för att jag tyckte det var för tidigt. Han kunde titta lite på tv eller leka med sina bilar i stället. Men det tyckte inte Hampus så då satte han sig så som han alltid gör när han är sur. Det roliga är med honom att när han är sur så går han efter mig med armarna i kors och tittar mig rakt i ögonen väldigt surt. Skulle jag gå in i nästa rum så kommer han efter och ställer sig och tittar på mig. Nu när jag tog fram kameran så tittade han bort lite den rackaren.

Vi åkte till kyrkan idag. Det var Beatrice tur med sin grupp att sjunga och spela teater i kyrkan. De spelade upp Noaks ark och hon var en av björnarna. På bilden är hon björnen till vänster.


På kortet nedanför så står Beatrice precis till höger om giraffen.


 Det var min början på dagen. Vi får väl se hur den slutar ;-)

Jag läste i aftonbladet att Bengt Olsson hade skrivit en krönika om Camilla Läckberg. Hon hade visst gått i taket för den krönikan. Bengt Olsson har inte hört något som pratade gott om hennes böcker hade han skrivit. Ja det märks att han inte har pratat om mig. Jag tycker Camilla är en mycket duktig författarinna och hon skriver otroligt bra. Jag har läst flera av hennes böcker och ser jag att hon har kommit ut med en ny så köper jag oftast den.

Mest avundsjuka förmodligen när folk går på andra på det sättet. Läser du Camilla Läckbergs böcker?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Intressant?
Valresultatet.se Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...