lördag 12 februari 2011

Utdelning av rosor

Jag läste i aftonbladet att man delade ut rosor till sin vän.Jag hoppas de tar bort det rätt så snart. Tänk alla de som inte får någon ros. Stackars barn vad de måste känna sig underlägsna och fruktansvärt ensamma. Jag tycker att det ska bort från skolorna. Jag vet när jag var barn och hur ensam jag var. Jag hade inga vänner så skulle det varit så på den tiden jag gick i skolan så hade jag stått och sett på när alla andra fick rosor och jag hade inte fått några. Däremot så hade de andra fått salt på kvarnen för att mobba mig lite extra. Mobbing finns i skolorna idag med tyvärr!

Har kommit hem från min svärmor nu. Var dit bjudna på middag. Hon är verkligen duktig på att laga mat. T.o.m barnen åt som bara den. Har även hunnit med en fika hos pappa idag. Vi hade med oss kaffe och kaka. Pratade bort en stund och hade det allmänt mysigt. For sen upp till graven och tände ett ljus för Fredriks bror.

Vi har t.o.m hunnit med att ändra rummen. Jag har fått min klädkammare nu. Whiii....jag är otroligt glad. Det är så skönt o kunna ha alla kläder på ett och samma ställe. Jag slipper gå kors och tvärs genom alla rum. Det tar mindre tid när jag slipper springa maraton och den tiden kan jag sätta till annat.

Jag har ju en undersökning här i bloggen om vad ni läsare vill se mer av och jag har fått några svar


Bilder och mer vardag är lätt att få till. Likaså om barnen. Däremot mer om mig som sjubarnsmamma är jag lite fundersam på. Alltså inte så att det är svårt att skriva om mig som sjubarnsmamma, men alla vill vi veta olika saker och frågan är vad ni vill läsa om mig som sjubarnsmamma. Jag ska fundera ut lite och vill ni komma med en hint så lägg gärna in frågor eller kommentarer så har jag lite att gå på. Om man får lov att fuska med andra ord ;-)

Ha en fin kväll!

Intressant? 
Valresultatet.se Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...