onsdag 2 mars 2011

Dag 27 – Min favoritplats

Min absoluta favoritplats är hemma med familjen. Helt klart, men ska jag völja en neutral plats så blir det på sandstranden där jag kan titta ut på havet. Se det oändliga där och drunkna med ögonen i vågorna. Jag älskar havet. Jag älskar naturen över lag. Den är rofylld och har underbara färger och dofter. om ingen fördärvar den vill säga.

Jag hade tänkt mig att sätta in en bild på havet men jag sitter vid barnens bärbara dator och jag kommer inte åt mina bilder. Jag hade ju strul med min egna dator. Fixade den med virusprogram som tog bort två virus med hög risk. Det var dumt gjort för nu fungerar inte min egna dator. Jag har inget tålamod så det är Fredrik som sitter vid den nu och jag sitter vid en liten där tangenterna är mindre än vad jag är van vid.




Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    jag gillar att läsa bloggar och tipsa andra om mina favoriter=)
    http://www.carolina1979.se/ vill även passa på och tipsa om en fin butik www.frokenm.se

    Hälsningar Anna

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...