fredag 4 mars 2011

Dag 29 – Mina ambitioner

Detta är det näst sista blogginlägget från 30 dagars temat. Dagens tema är alltså om mina ambitioner. Alla ha vi ambitioner och alla har vi olika krav på dom.

Jag är född kvinna och jag har utvecklats som det. Med både kropp och själ, tankar och funderingar. Jag har hela tiden velat bli någon. Det tog tid för mig innan jag förstod vad någon var. Jag visste inte vad det var när jag var yngre utan jag försökte skapa mig en identitet som var jag. Jag har lyckats rätt så bra tycker jag. Idag vet jag vem jag är och idag kan ingen rubba på det. Mina tankar är att fortsätta med att skapa min identitet och vibehålla den personligheten jag har.

Rätt och slätt just så.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...