onsdag 23 mars 2011

Ett stjärnfall

Då var det dags för ännu en stjärna att gå över gränsen. Elizabeth Taylor har lämnat jorden och hon blev endast 79 år gammal. Alla de stora stjärnorna går ur tiden nu en efter en och fast man inte kände dessa människor privat så känns det tomt på något sätt. Men det är ju så livets gång är, men för varje generation som gå nu gör att man själv blir varse om att jag snart själv kommer att ingå i den kategorin.79 år egentligen ingen ålder men ibland är den tillräcklig för vissa.

R.I.P Elizabeth. Må änglarna sjunga för dig!

Läs mer om Elizabet Taylor i sydsvenskan - HD - expressen -skånskan

Bildspel

Jag kommer ihåg när jag var yngre. Jag tyckte hon var så snygg. Vacker rent ut sagt. Sitt mörka hår och med sina fina linjer. Vem ville inte vara som Elizabeth Taylor?

Jag är bara jag och det är jag rätt så nöjd med iaf. Vilket liv hon levde egentligen. Ett hårt liv kan jag tycka med massor med krav och press och allt annat som tillhör det glamorösa livet i Hollywood.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...