tisdag 1 mars 2011

Jag tävlar hos Resebokningen.se

Detta är mitt bidrag till en bloggtävling som Resebokningen.se anordnar. Genom att blogga om min drömresa får jag en gratis bagagebricka och har även chansen att vinna fina priser där förstapriset är ett presentkort från Fritidsresor på 5.000 kr. Läs mer om tävlingen här.

Min första resa som gick utanför Sveriges gränser var till Spanien. Jag har ju varit i Danmark och Tyskland men till varmare länder har jag aldrig varit i. Jag och sambon åkte på min 35-årsdag och vi firade dagen på Concorde hotell i Las Palmas. Senare på kvällen var vi ute och åt middag. Vi gick till en fin restaurang där vi kunde se havet och njuta av värmen. 
Vi var iväg en vecka jag och sambon och det var helt underbart. En vecka i solen är aldrig fel.

Min drömresa är att kunna ta hela min familj till Cypern. Jag har sju barn och en sambo och det hade varit helt underbart att kunna ta med hela familjen till solen och värmen till Cyperns underbara stränder.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Jag har en storasyster som befinner sig i Spanien. Hennes pojkvän har en lägenhet där. Så en dröm för mig skulle kunna vara att åka dit och hälsa på. Och omöjligt kanske det inte är....
    En annan syster till mig bor i Brasilien och det är min absolut största dröm att få åka dit nån gång... men det blir nog aldrig av... Annars trivs jag rätt bra med Sverige måste jag säga :-)

    SvaraRadera
  2. Oh hoppas att du kan komma i väg någon gång! Håller tummarna för dig.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...