torsdag 31 mars 2011

Tips till besökare till bloggen

Jag ramlade över en sida innan där man kan få fler besökare till sin blogg. Det fungerar för det har jag märkt. Jag gjorde mig medlem idag och började surfa på den sidan. Jag satte upp min andra blogg och kollade min besöksstatistik och jag ser att jag fått besök därifrån. Alltså så fungerar det. Jag har 66 träffar därifrån sen jag gjorde mig medlem för ca 2 timmar sedan.

Vet ni inte om sidan innan så ta gärna en titt på den. Den heter kokakola och för att komma dit kan ni

Man skriver bara in ett nicknamn, sin mailadress, önskat lösenord och sedan er bloggadress. Sen får man en länk i sin mail där man ska trycka för aktivering av kontot. Sen loggar ni in med era uppgifter och börjar surfa. Ni behöver inte göra så mycket mer sen faktiskt. 



Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...