onsdag 2 mars 2011

Tjurig son

God morgon. Eller god middag är det kanske. Idag ska jag klippa mig. Det ska bli så skönt att bli av med lite hår faktiskt. Jag sov som en stock i morse och vaknade till en trött Pontus. Han var så tjurig. Det märks att han har kommit in i sin period. Det berömda 3 års trotset. Känner ni igen det? Han var så sur. Han skulle ingenting. Sen har han fått en mössa av farmor som hon har gjort. Det står Pontus på den och den har färgerna blå och gul.

Ibland behöver man tvätta kläderna med men det tycker inte Pontus. Han skulle ha sin mössa och när han inte fick det då skulle han ingenting. Vi fick bära ut han och jag fick ingen kram ens. Då har det gått långt. Vi kom till dagis och jag skulle klä av honom och han gnällde.

:Jag ville ha min gula säger han då.

Stackars pojke. Han älskar verkligen sin mössa, men jag måste ju tvätta den. Han ska få den igen i morgon så morgondagen på morgonen lär nog bli lite lättare än vad den var idag ;-)

Jag kan fortfarande inte lägga in bilder. WTFDC kom med ett bra förslag. Virusundersökning. Håller på med det nu så jag får se om en stund vad den säger. Tack vännen för din hjälp!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. GU SÅ BRA!!!! att det äntligen fungerar igen :) Avast är toppen :) och gratis :)

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...