tisdag 5 april 2011

Det bästa med Big Brother

Det var när de höll en tyst minut för offren i Japan. Det visar att de har respekt i kroppen. Nu menar jag inte att de inte har det, men de pratar ibland som om de vore småbarn. Iaf en del av dom. Nu börjar det minska i gruppen och det är nu jag tycker det börjar bli intressant. Jag älskar ju tävlingsprogram och nu märker man att de börjar köra strategiskt. Det gjorde dom inte innan utan då tog dom mer efter personen på hur den var. Jag känner inte deltagarna så men av de avsnitt som jag har sett så har jag fastnat för Katerina, Gurkan, Peter och Simon. Ja Sara är oxå bra. Iaf av det jag har sett. Det ska bli roligt och se vem det är bland de tre bästa.

Jag hade aldrig klarat av att vara inspärrad så i så många dagar utan att få se omvärlden. Tänk om man får social fobi när man kommer ut efter 100 dagar? Det måste ju iaf kännas konstigt. Ja i kväll blir det Bog Brother och sen sova. Fredrik ska på övning ikväll med så han är bara hemma om och vänder nästan. Nu ska jag ut och fixa maten. Det blir en lätt middag idag. Pommes med korv. Ha en fin kväll!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Följer också BB, men då oftat reprisen.
    Dom är ju inte normala men måste ändå se de, man får ju skämmas hur vi svenskar beter oss ibland!
    De blir nog Gurkan som vinner!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...