torsdag 21 april 2011

Glad Påsk

Har varit i stan och sett småpojkarna när de sjöng med dagis. De var så söta och så duktiga. Vi hade tur med vädret med. Solen sken och det var helt underbart. Mina små knattar var naturligtvis söta ;-)



Mitt på torget hade dom ställt en stor björk där dagisbarnen hade ritat ägg och hängt upp. Den var jättefin.


Pontus blev lite ledsen när jag skulle gå. Klockan var runt 11 då de var klara och han går ju på dagis till kl 14. Jag tänkte att barnen hinner leka lite och ha jätteroligt med kompisarna för sedan är barnen lediga i 4 dagar, men han blev så ledsen. Jag fick en lång puss och en lång kram av honom. Mammas pojke. Man får så dåligt samvete och jag vet ju att han blir glad igen när de kommer till dagis. Om de hinner komma så långt.

Jag ska hämta dom om 1 1/2 timme och den tiden går ju fort. Ni får ha en fortsatt fin dag alla vänner!

Glad Påsk på er!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Va sööööta barnen är!!
    Vilket litet påskris :)

    GLAD PÅSK!!! Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...