lördag 9 april 2011

Jag har bytt kön


Jag hade planerat att ligga och dra mig i sängen i dag. Jag är ledig och barnen med. Det var bara Fredrik som skulle upp då han ska jobba idag. När klockan var 7 var 4 barn vakna. 

Om det blev någon sovmorgon? Nej det vill jag inte påstå. Jag har inte sovit något vidare i natt heller. Jag har haft konstiga drömmar. Jag var en man och var ute på uppdrag med två andra killar. VI var mycket duktiga på det vi gjiorde, vad det nu var. Sen helt plötsligt så har jag bestämt mig för att bli kock. Jag skulle laga husmanskost och de andra två killarna tyckte att jag var förjävlig som gick över till ett sådant farligt arbete.

Hmmm...japp. Tur att det var en dröm bara. För vem vill vara en man???

Solen skiner ute och vi ska snart bege oss ut i solstrålarna. Twinsen ska på lan idag så jag har bara de två små hemma sedan under hela dagen. Fredrik slutar kl 13 idag så det blir kanske en lekplats med de smås en.

Ha en fin dag alla vänne


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...