torsdag 14 april 2011

Kokvinnorna


Har kommit hem från biosalongen. Jag, sambon och min äldsta dotter var och tittade på Kokvinnorna. Den var mycket intressant faktiskt. Den dokumentären visar hur olika vi människor är samt vad vi kallar för livskvalité.

Tvillingarna fick sina majblommor idag som de ska sälja. Beatrice har bara en blomma kvar och Benjamin har sex. De har varit duktiga för de hade 15 st var. Kanske inte så många egentligen men de ska ju få det sålt med.

Min ena katt kom spingande innan med något i munnen. Jag tyckte det liknade ett blad men det såg runt ut. Jag gick närmare henne för att kolla och såg att hon hade ett djur i munnen. Jag trodde först att det var en mus för det har ju hänt förr att man bara såg en svans ur munnen på henne. Men denna gången var det en liten fågel.

Stackars fågel. Men Skruttan tyckte att hon var så duktig så.

Jag har gjort en systemåterställning för att se om dessa tecken förblir borta, Jag får en länk med en sorts kod när jag har skrivit blogginlägg. Jag har följt länken i koden o kommer till en sida som jag aldrig har varit på. Jag fattar ingenting. 

 I morgon kommer stora sonen hem så jag kommer att ha alla sju barnen hemma i helgen. Så härligt. Det är inte ofta som det råkar bli så, men det är roligt när det händer.


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...