lördag 23 april 2011

Påsk hos svärmor

Då har halva helgen redan gått. Kan någon tala om för mig var tiden tar vägen? Hade varit roligt och veta för då hade jag varit där och roffat åt mig lite.

Idag har Fredrik jobbat några timmar och jag har varit hemma med barnen. Jag har inte gjort så mycket ärligt talat. Jag har tvättat en matta och hängt upp några kläder, men resten av tiden har jag tagit det lugnt. Vi blev utbjudna till min svärmor på lite mat. Det var både gott och trevligt. Fredriks son Rasmus och Fredriks bror Peter var oxå där. Det var roligt att träffa dom.


Efter maten så letade barnen efter ägg och de fann vars ett. Tur att påskharen vet hur många barn som finns i varje hus ;-) Nu blir det inte mer godis denna helgen iaf.

När vi åkte hemåt så åkte vi ut till hamnen och såg den stora röda solen gå ner mot havet. Så vackert. Jag tog naturligtvis kort. Tyvärr hade jag inte min systemkamera med mig så jag kunde inte få in skärpan som jag ville men det blev ändå rätt så bra med min mobilkamera.


Solen var betydligt större i verkligheten och rent röd var den. Så vacker den var.
Nu är vi hemma och jag har planerat att göra ingenting. Precis absolut ingenting. Vi ska nog sätta igång en film som jag kan slumra till. Till er som läser min blogg önskar jag en fin kväll.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...