onsdag 27 april 2011

Snart tävling i samarbete med hejbaby.se

Jaha, då sitter man här igen. Jag har varit i stan och gjort den osäker. Tog en fika på torget och väntade in dottern och gick på ett möte vi skulle på. Mötet gick bra och det kändes ju skönt. Jag och Stéphanie cyklade upp till pappa men han sov så gott så jag ville inte väcka honom. Han behöver sova. I stället så tog vi en snabbfika och sedan hämtade vi barnen.

Jag kommer snart ha en tävling i bloggen så håll utkik. Den som sponsrar tävlingen är (tryck på bilden)


Jättefina kläder till barn från nyfödd till 6 år. Gå gärna in och kika vet ja och håll utkik efter tävlingen.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...