måndag 18 april 2011

Underbara dag


Jag har läst massor med blogginlägg men det är inte så många som jag har kommenterat. Jag har fått springa ifrån min dator flera gånger och när jag har kommit tillbaka för att skriva så har jag glömt vad jag skulle skriva. Minnet är inte som det borde vara ;-)

Idag har jag och stora sonen haft en fin och mysig dag. Vi gick ner till stan och gick lite där nere. Sen gick vi in i blomsteraffären och beställde blommor till pappa. Efter den affären så gick vi upp till pappa och skulle ta en fika. Min stora son undrar om vi inte ska köpa med oss något då, men jag sa att vi fikar på kafeterian på vårdcentralen i stället. Då kommer ju pappa bort lite med fast det inet ligger så långt bort.

Vi gick dit och tog med pappa till kafeterian. Tror ni att det var öppet? Nejdå! Det är alltid öppet annars men just idag var ju personalen tvungna att vara borta för utbildning. Kunde de inte ha valt en annan dag?

Vi gick tillbaka med pappa och jag passade på att vattna hans blommor. Det behövdes. Han hade vattnat dom i förrgår och solen står på nu så de torkar fort. 

Det har varit underbart väder så vi har suttit ute lite på altanen med. Så skönt och fridfullt det har varit. Mamma ringde en sväng och min bror ringde två gånger idag. Det är fullt upp hela tiden :-)

Jag önskar er en fin kväll! 


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...