måndag 9 maj 2011

Fungerar, fungerar inte, fungerar.....

Jag har försökt att logga in flera gånger men sidan kan inte visas står det efter ett tag. Men nu gick det så här kommer en liten uppdatering.

Vi var ju i Skåne i helgen och hade några underbara dagar där nere. VI var på en veteranmarknad där jag fyndade en cykel till min dotter. Den såg i stort sett ny ut och jag fick den för 300 kronor. Billigt och bra.

Resan tar på krafterna och då kör jag inte ens. Jag har varit dödstrött idag men det beror iofs på min hälsa men resan tog. Jag har pratat med läkaren och jag ska få en ny tid och ett samtal på telefonen är inbokat, så jag får se vad de säger.

Jag såg Big Brother i går men nu blir det inte så mycket med det. Kanske ser jag söndagsfinalerna men i veckorna är det lönlöst. Katerina åkte ut i går och det var hon som stod för det roliga i huset. Nu kommer det bara bli en massa skitprat och en massa klagande på Martins hår och en massa hångel mellan Sara och Martin. Nej intresset för programmet försvann lika fort som det kom.

Nu ska jag ta en varm och skön dusch och sedan blir det sängen. Ha en fin kväll alla vänner. I morgon kommer jag och hälsar på er i bloggen.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...