söndag 1 maj 2011

Helgen som snart är slut

Vilken mysig helg vi har haft. Vi åkte upp till pappa i lördags. Jag satte om hans blommor och sen tog vi en fika och hade en trevlig stund tillsammans. Han blir så glad var gång vi kommer och han älskar tiden med sina barnbarn. Jag behöver väl knappast berätta att de verkligen älskar tiden tillsammans med dom. Pappa bodde tidigare i Skåne men ville flytta närmare mig och barnen och det tycker jag och barnen naturligtvis oxå är jätteroligt. Vi är uppe och hälsar på flera gånger i veckan och nu närmar det sig sommar så då kommer vi att hämta honom och ha honom här hemma om dagarna. Så länge han orkar och har tid. Han vill så gärna, så det ska inte bli några problem.

Hur som helst så fikade vi där i lördags och jag tog några bilder. Här under så är det några bilder från då jag höll på att sätta om blommorna. Barnen lekte och pappa, Fredrik och jag pratade. Det ena kortet på mig och Hampus är när vi sitter där inne och fikar.


Korten ovanför är när vi fikar och pratar och korten under till är på min vackra döttrar och på min pappa och min största dotter. 


Idag var vi i kyrkan. Stéphanie sjöng i kören och vi fikade efteråt. Stéphanie fick veta att hon skulle vara med och sjunga när Kronprinsessan och Daniel ska få trädet överlämnat här i Borgholm. Roligt för henne. Jag ska försöka få plats där nere på torget och ta ett kort på henne.


Nu är det dags för Big Brother. Hoppas Madde åker ut i kväll. Jag säger god natt och sov gott. Kram och natti natti.


Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

2 kommentarer:

  1. Härligt när föräldrarna kan vara me, man får ta vara på den tiden.
    Min mamma orkar inte så mycket längre och de är jobbigt.
    Nu ska jag se på reprisen av BB :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder. Och vilken fin människa du är. Kram <3

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...