tisdag 3 maj 2011

Vilken dag det har varit

Hitintills ska man kanske skriva. Dagen började med att få iväg barnen till skola och dagis. När jag var halvvägs till dagis så såg jag vita flingor komma flygande framför näsan på mig. Jag kände att det fanns regn i luften men att det skulle komma snö var jag inte beredd på. Jag lämnar barnen på dagis och cyklar till skolan och ämnar twinsen där och sedan cyklar jag hem. Det var vita flingor överallt och jag trodde att jag drömde.

Jag var hemma en kort stund och gick sedan i en rask takt upp till pappa. Jag var naturligtvis försenad för jag hade tagit fel på tiden, men jag hann o vara med på mötet iaf. Sedan gick jag hem och sedan var det dags att hämta barnen. De på dagis och skola hade oxå sett att det snöade så jag drömde alltså inte. Snö i maj månad. Helt otroligt.

Fredrik fyller år idag så vi ska gratulera honom. Min svärmor kommer hit och fikar med oss och sen ska jag på ett möte om min sons fotboll. Det är fullt upp som sagt. Jag återkommer i morgon med bilder från dagens fika.

Ha en fin dag!

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Ja man brukar säga aprilväder och att det kan skifta väldigt, men snö i maj!!! Kanske vi reagerar extra också eftersom vi hade en sån väldigt härlig värme. Nu hoppas vi på mer värme och fint väder istället tycker jag.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...