fredag 30 september 2011

Berörande video

Vilken dag det har varit. Helt underbart väder har vi haft och vi har kunnat gå på stan utan att trängas för mycket. Vi var nere en runda tidigare idag och tog en runda nu i kväll. Min höft sa däremot ifrån på kvällen. Den hängde inte med alls i slutet och jag hade så ont. Jag hoppas det är bättre i morgon. Jag har haft det så här nu i flera dagar.

Jag såg på ett härlig klipp på aftonbladet tidigare i kväll. Man blev rörd av att se det och jag tror inte det finns en enda som inte känner sig berörd av det dom ser samt kanske fäller en tår. Det var otroligt vackert kan jag säga. Kika gärna här.

Stéphanie känner sig fortfarande inte på topp. Hon har en förfärlig hosta och hon är trött. Får se hur det är nu över helgen annars blir det doktorn på måndag. De små killarna är superduktiga. De gick hela tiden i stan och de klagade inte en enda gång. Man hittade lite smått och gått i stan. Jag såg en jättefin lykta som jag köpte som jag ska ställa vid pappas grav.

Det kommer bilder i morgon. Nu är jag så trött så ögonen går i kors. God natt och sov gott.

Ps: Missa inte min tävling där ni kan vinna en goodiebag från Disney. Den hittar ni HÄR.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...