måndag 12 september 2011

Buzzar AntiLice

Jag är med i Buzzador och har fått äran att få buzza för AntiLice. Det är ett medel för löss och alla som har barn i skolan vet ju att lössen härjar fritt på skolgården. De är ibland mycket svåra att få bort och som förälder har man testat flera olika preparat. Nu fick jag möjligheten att testa AntiLice och jag måste ju säga att det var det bästa medel som jag har varit med om.

Det räcker att man tar detta medel en gång. Sedan är barnet lusfri och detta medel tar inte bara de levande lössen utan det gör det mycket enkelt att kamma bort resterande ägg.

Mitt råd till er som behöver lusmedel för att ert barn har blivit smittad så råder jag er att köpa AntiLice. Den är helt suveränt bra. Medlet ska sitta i 8 timmar och sedan tvättar man håret som vanligt och sedan är det bara att kamma. Mitt råd är att man kammar håret två gånger om dagen med luskam efter en behandling.

Ni som undrar hur det går till att buzza ska jag försöka ge en enkel förklaring till. Man gör sig medlem på buzzador och sedan när de har produkter som ska buzzas så får man möjlighet att anmäla sig som sökare till det. Blir man uttagen så får man hem det man har ansökt om och testar det och sedan berättar om det till övriga släkt och vänner. Man skriver om det och man ger sina egna åsikter om produkten.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...