måndag 12 september 2011

Jag buzzar för Vanish

Jag är medlem i Buzzador och har fått äran att testa Vanish och jag tänkte här berätta lite om produkten.

Vanish är ett tvättmedel med fina egenskaper som gör att den vita tvätten som en gång var vit men som kanske fått en fläck på sig blir vit igen. Hängde ni med?

Jag har en dopklänning som jag använde för 3 år sedan och sedan dess har den hängt i sin lilla förpackning. Nu ska min brors barn döpas och de ska låna klänningen. Jag har inte haft klänningen framme på dessa 3 åren och jag fick en liten chock när jag tog fram den och såg att den var rent gul på kragen och att det fanns två gula fläckar på själva klänningen. Jag tänkte ärligt talat att nu var goda råd dyra för aldrig kunde jag tänka mig att denna en gång så vita klänning skulle bli vit igen efter hur den såg ut.

Så här såg dopklänningen ut


Jag tvättade den i Vanish som jag fick hem från Buzzador och resultatet ser ni här undertill.


Kanske ser man skillnaden bättre om man sätter ihop bilderna


Jag fick klänningen vit och det är för mig helt fantastiskt. Den har varot så i 3 år och den blev vit med Vanish. Helt klart är det ett medel som jag rekommenderar alla.

Jag tvättade den i Vanish som jag fick hem från Buzzador och resultatet ser ni här undertill.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...