lördag 24 september 2011

Jag tror jag svimmar


Dagen idag har verkligen sprungit iväg men så har vi oxå varit i Kalmar och gjort den staden osäker. Vi hade tänkt att ta Ikea idag men vi struntade i det och tog Baronen i stället. Vi hittade ett ljudkort som vi köpte till Robin och själva hittade vi lite smått och gott. Vi väntade in Stéphanie för hon och kompisen var på bio men de tog bussen hem. Själva åkte vi till City Gross och storhandlade men innan dess så strandade vi på en pizzeria i staden.




Barn har så roliga kommentarer ibland. Där vi åt så rakt över där har Fredrik jobbat och det berättade han för Hampus. Fredrik sa att det var för 20 år sedan. Det råder lite tystnad så säger Hampus sen: 20 år? Jag tror jag svimmar.

Hahahah...det lät precis som om det var sååååååå längesedan.

Barnen åt på och jag trodde inte att de skulle äta så mycket men de tyckte maten var god. Jag beställde en familjepizza som jag delade med barnen. Vi hade bara pojkarna, Benjamin, Hampus och Pontus med oss. De åt två stora bitar pizza var och Pontus började bli mätt när jag sa något. Han svarade med: Jag orkar inte prata med dig.

Hahahaha...barn är för härliga.

Vi stack som sagt till City Gross och storhandlade. Vi hittade en jättefin vinteroverall till Hampus för 199 kr och den köpte vi naturligtvis. Det fanns en som Pontus kunde ha nu men han springer nog iväg från den längden när det är dags att ha overall så vi väntar att köpa till honom.

Vi åkte till Robin och gav honom ett paket med ljudkortet i. Han har länge önskat sig ett ljudkort och han blev förvånad när han fick ett paket. Han fyller ju inte år nu så han fick inte ihop det riktigt. Han blev glad iaf och vi satt och fikade där och hade det jätte trevligt i några timmar.





I morgon blir det fotboll för hela slanten. Robin ska först spela med 96:orna och sedan ska han spela med i B-laget. Vi kommer naturligtvis titta på och heja som bara den på Robin. Han är superduktig och det ska verkligen bli roligt att se honom spela med B-laget. Vi ska ha fikakorg med oss :-)

Ha en god natt alla läsare. Nu ska jag natta min kudde.

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...