onsdag 7 september 2011

Regn i Borgholm

Skrev häromdagen att jag hade varit lite kreativ och gjort halsband och armband av pärlor. Rätt så enkelt kan en del tycka men för mig var det första gången och jag tyckte det var rätt så roligt.


Som ni ser på bilden så är det rätt så enkla halsband och armband att göra men man måste ju börja någonstans. Det ser lätt ut att göra och det var det väl, men det var pillrigt, men roligt. Dessa set ska flickorna ha på sig när min brors barn döps. Det rosa är Stéphanies och det lila är Beatrices.

Nu när man har börjat med detta och man vet hur man ska göra och man lär sig tekniken med tiden så blir det nog lite mer avancerade längre fram.

Det har regnat här i dag. Det var inte lite som kom men nu skiner solen igen. Det blev ingen tvätt idag iaf för jag kunde inte hänga ut den. Tar igen det i morgon i stället.

Hur har er dag varit då?

Intressant? Tycker du om det du har läst? Tryck på gilla knappen :-D eller pusha vidare

1 kommentar:

  1. Jättesnygga!! Och så fina färger!

    Jag började designa egna smycken för ca 1 år sedan och oj vad jag fastnade. Det blev till en riktig passion som blir starkare och starkare hihi :)

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...