lördag 11 februari 2012

Blev inte som jag tänkt mig

Melodifestivalen program 2
  1. Ulrik Munther
  2. Mimi Oh
  3. Top Cats
  4. Sonja Aldén
  5. Andreas Lundstedt
  6. Timoteij
  7. David Lindgren 
  8. Thomas Di Leva

Dom som gick vidare var Thomas Di leva, David Lindgren, Top Cats, Timotej, Ulrik Munther

Det var inte många som jag tyckte om i kväll. Top Cats, Sonja Aldén och Timoteij var dom som var bäst enligt mig. Tyvärr så kom ju inte ens Sonja med bland de fem bästa. så de jag höll på mot slutet var alltså Top Cats ocgh Timoteij. Jag måste säga att jag tyckte David Lindgren var också bra. Men det var Top Cats och Timoteij som jag hoppades på att gå raka vägen till Globen.

Det blev Ulrik Munther och David Lindgren. De som gick vidare till andra chansen var Top Cats och Timoteij.

Ja det blev inte som jag ville denna gången heller. Det ska bli intressant nästa lördag.

3 kommentarer:

  1. Tack snälla för din varma kram, den värmer verkligen! Tusen tack!!!

    Roligt att du tyckte texten om poker var bra, det kändes lite pirrigt att skiva så på uppdrag men kul så hoppas jag får flera.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Skönt den värmde! Det kan vara lite nervöst men det är roligt tycker jag. Du får säkert fler uppdrag :-) Du skriver bra :-D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla!

    Tack för tipset med det du skrev jag kunde hämta på logvertiser, saken är bara den att jag vet inte hur jag gör för att hämta den och vart jag sen ska sätta den på min blogg.

    Jag är värdelös på sånt här.

    Du får gärna hjälpa mig om du vill :)

    Kram kram!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...