söndag 19 februari 2012

Dagens tema: Sovmorgon

Dagens loggtema hos livsturisten är Sovmorgon. Det passar alldeles utmärkt att skriva om idag tycker jag. Sovmorgon är inget som existerar i normala fall id etta huset. Inte för oss vuxna i alla fall. Men idag så fick vi sovmorgon. Inga barn som slog upp dörren och frågade om jag sov eller en son som frågade om han fick sitta vid min gamla dator utan det var lugnt och skönt och jag kunde få ligga och dra mig lite extra idag.

Jag tänker inte skriva när jag gick upp men det var 2 1/2 timme senare än vad jag brukar gå upp på i alla fall ;-) Nästan pinsamt länge men det var behövligt och skönt. Samtidigt så myste jag med yngsta sonen.

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...