måndag 13 februari 2012

För dig som bloggar

Vill du ha fler besökare till din blogg? Pinga bloggen är ett sätt att berätta för bloggvärlden att man har skrivit ett nytt inlägg. Det finns en portal som pingar flera pingportaler och det görs automatiskt utan att man behöver tänka på något. Det enda man behöver göra är att registrera sin blogg och sedan sköter allt sig själv. perfekt eller hur?

RSS ping är den portal jag pratar om. Det är enkelt att göra sig medlem och det är framför allt gratis. VIll man bli premium så kostar det en liten slant. Skillnaden mellan vanlig medlem och premium är att bloggen pingas direkt om man är premium och det kan ta upp till 20 minuter om man är vanlig medlem.

Klicka här för att registrera dig.

Sedan rekommenderar jag bloggportalen. Där kommer de nya blogginläggen upp som man skriver och det finns många användare på bloggportalen. Där kan man skriva i vilken stad man bor i och sedan finns man med bland de bloggarna. Bloggportalen har Twingly som ping och den funktionen finns med på RSS pingen som jag skrev ovanför, men för att synas på bloggportalen så måste man registrera sin blogg där med. Det kostar inget utan är en ren förtjänst för bloggaren. Klicka här för att komma till bloggportalen.

Intressant?

2 kommentarer:

  1. Tack snälla för dina tips. Jag ska anmäla mig :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag läste ditt svar hos mig och jag vill skicka dig ett stort tack för din hjälp, hoppas det kommer tillbaka.
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...