torsdag 16 februari 2012

Förälskad i Boo

Jag är nyförälskad! Kika in vem som är den lyckliga ;-) här. Vilken söting va? En sådan skulle man haft liggandes i knät helt klart.

Jag har glömt att berätta. Häromdagen gick jag ut med småojkarna, Hampus och Pontus. Vi går ut från grinden vid vårt hus och ut över gatan. Små killarna går kvar på gatan och jag säger att de ska gå in till kanten i stället. Då säger min 4-åring: Ja det var ju en bra idé och så går han över till trottoar kanten. Smart kille va?

Det lät så roligt på honom.

Igår snöade det som bara den och det blev ingen kyrkogård i går heller. Får se när jag kan ta mig dit. Jag har barn hemma med och jag vill inte dra ut dom precis. Beatrice är hemma idag för hon stukade sin fot ordentligt igår när hon trillade på isen i skolan. Hon gick till skolsköterskan men där var som vanligt ingen. Förstår inte varför de har en skolsköterska på den skolan för hon är nästan aldrig närvarande. I alla fall inte när mina barn behöver henne. Jag har lindat om hennes fot och hon är hemma och vilar den idag.

Jag mår själv lite bättre idag. Ångesten håller sig i schack och sakta men säkert är jag snart tillbaka på banan igen. Hoppas jag i alla fall. Det var längesedan jag hade en sådan ångest som på alla hjärtans dag. Den attacken är förmodligen den som man kommer att minnas på alla andra alla hjärtans dag framöver nu, men det får ju vara så.

Jag läste att Max hamburgare kedja har skickat 100 kronor till riksdagen och de får som tack från vänsterpartiet en anmälan. Vad gulligt av dom. De vet verkligen hur man tackar för presentkorten ;-)

Ha en fin dag

Intressant?

1 kommentar:

  1. Vilken sötnos :) Undrar hur länge den vovven vill ligga still i knät ;)

    Barn är väl underbara, härlig kille!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...