lördag 11 februari 2012

Vad denna dag har gått fort. Jag har sorterat tvätt och städat sovrummet med tvillingarnas hjälp. De är duktiga. Fredrik har installerat min DVD som jag fick när jag fyllde år. Nu kan jag spela över mina filmer och konserter som jag har inspelat på viasats hårddisk. Sen har vi inte hunnit med så mycket mer.- VI har myst lite framför TV:n men det är allt.

Vi har dock åkt till gravarna och handlat. Vi har även ätit maten och nu sitter jag här och tar det lugnt. Väntar på att kaffet ska bli klart. Vi åkte som sagt till graven och nu tog vi bort alla blommor. Förutom en vit ros som vi lade på pappas ena lykta. Vi hade inga blommor med oss för det var inte lönt. Det går inte att få ner någon vas i marken och blommorna fryser dessutom i sönder och blir så fula. Vi tände ett ljus i alla fall och nu längtar jag till våren så jag kan sätta blommor igen.

Ikväll är det melodifestivalen igen och det ska jag se. Jag vet inte vem som är med än men jag ska kolla det. Förmodligen så kommer jag att skriva vad jag tyckte om det hela. Innan dess får ni har en fin kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...