fredag 9 mars 2012

Äntligen helg

Dagen idag har varit rätt så bra. Jag var pigg i förmiddags, men efter middagen så blev jag så trött. Förmodligen så var det mitt socker som höjdes efter maten vi åt. Det är skönt att det är fredag i alla fall. Jag hoppas på fint väder för då ska vi gå ut och gå en långpromenad tänkte jag. Vi ska städa bilen med samt tvätta av den.

Har ni läst om TV-kocken som fick hela sin familj förlorad i en brand runt juletid? Fy vad hemskt. Han försökte rädda sin fru och sina tre döttrar men det gick inte, Sjölv hamnade han på sjukhus och hamnade i koma. Han har vaknat upp nu och fick dödsfallen bekräftade. Så fruktansvärt hemskt. Stackars karl.

Min värsta mardröm är att huset ska börja brinna. Det är många gånger jag tänker på det och min sambo brukar säga att han är brandman. Det är han ju men vad hjälper det när olyckan är framme? Tycker eld kan vara fängslande att titta på men otroligt skrämmande för elden lever sitt eget liv.

Nej nu ska jag natta min kudde. God natt och sov gott.



Intressant?

1 kommentar:

  1. Usch för eldar. Angelica brukar har ett blockljus tänt inne på sitt rum o jag brukar vara orolig att hon ska glömma släcka det innan hon lägger sig för natten så ofta får hon släcka det när jag går o lägger mig. Då jag oftast lägger mig före henne.

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...