tisdag 27 mars 2012

En dans på golvet

Ser ni på Big Brother? Vad tror ni om de nya deltagarna? Jag har inte förstått om de ska vara där inne som riktiga deltagare eller om de går ut igen på söndag. Någon som vet? Marcel kunde visa att han hade känslor då han hörde en godnatt saga.Han blev påmind om sin mamma som gick bort när han var 8 år. Jag förstår att det kan kännas jobbigt men det var ändå roligt att se att han faktiskt har känslor.

Let´s Dance ska börja med en ny omgång. Camilla Läckberg och Anders Timell ska vara med denna gång. Helt klart ska jag se det. Ska helt klart bli intressant att se Anders Timell att ta några danssteg på dansgolvet.Tror att det till och med kan vara riktigt roande ;-)

Idag har jag två småpojkar hemma. Pontus är lite hostig av sig. Förkylning på G förmodligen. Det blir att mysa på här hemma idag och där i mellen ska jag vika tvätt. Vad ska ni hitta på med då?

Intressant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...