tisdag 13 mars 2012

Extremt trött

Den arga snickaren ska visas på TV. En familj som var med fick se sitt hus gå upp i rök. En kvart innan huset skulle presenteras. Vilken otur. Familjen vill inte längre vara med i programmet och det är väl förståeligt. Det skulle inte jag heller vilja. Jag hoppas de slipper.

Idag har jag inte varit så aktiv. Jag är fruktansvärt trött hela tiden Jag tog disken och dammsög lite men nu får det vara. Benjamin har varit hemma idag för han har haft ont i huvudet. Nu är de små hemma och de leker för fullt.

Jag ska inte göra så mycket mer idag faktiskt. Ta det allmänt lugnt bara.

Intressant?

1 kommentar:

  1. Stackars människor.
    Det gör du rätt i som tar det lugnt.
    Sköt om dig! Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...