lördag 24 mars 2012

Firar lillasyster

Sitter i Skåne hos min mor och ska snart äta våfflor. Diana min lillasyster fyllde år igår så vi ska fira henne.  Vi har varit på en liten loppisrunda i förmiddags och det var en trevlig tur. Barnen hittade Wii spel som de köpte.Själv hittade jag en saga i ljudbok till barnen för 1 krona. Det var billigt. Nu blir det att lyssna på Emil i Lönneberga på vägen hem i morgon.

Vädret här var inte lika fint som i Borgholm. Det regnar inte eller så men det är lite kyligare tycker jag. Jag vet i och för sig inte hur vädret är i Borgholm idag men igår när vi körde var det soligt och fint.

Idag händer det inte så mycket mer än att vi ska fira Diana. Kvällen blir att ta det lugnt. Ha det gott och sköt om er.

Intressant?

2 kommentarer:

  1. gå på loppis det är kul man kan verkligen fynda där både gammalt och nytt
    synd bara att det inte finns så mycket här nära där jag bor eller så har jag inte koll på var det finns :)

    SvaraRadera
  2. Hej hej, hoppas allt är bra?

    Jag har igång några roliga tävlingar på bloggen, ikväll tar en tävling om ett presentkort hos Veda Lila slut, så passa på att vara med: http://yarp.blogg.se/2012/march/vinn-ett-presentkort-vart-150kr-hos-veda-lila.html#comment

    Har även en grym tävling där du kan vinna 250kr presentkort på smycken: http://yarp.blogg.se/2012/march/vinn-ett-presentkort-varde-250kr-hos-mocolo5.html#comment

    Sen har jag även andra flera roliga tävlingar igång: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html

    Kör igång en ny tävling varje vecka!

    Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt.

    Kram Nathalié

    SvaraRadera

Tack för att du läste mitt blogginlägg. Du är välkommen tillbaka.
Önskar dig en fin dag ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...